22
Czer
08

gtr35 spec v dane

..pojawily sie oficjalne japonskie dane co do specyfikacji tej maszyny….

● 2008 year in October Release
● 6-spoke foil
● adopted in place of carbon
FURONTOEKUSUTENSHONUINGU
RIAUINGU
Front seat
RIASHITOKABA
Other reinforced armored division
● front seats, carbon-made Recaro, a leg around 1 million yen
● 2 seater complete. The rear seats are covered in carbon storage space
● rear to adopt SUTORATTOTAWABA
● carbon attached RIADIFYUZA
● carbon brake rotor is not giving up
● adoption of the new Mission (standard car production from June to adopt)
● carbon hood is rejected
● DANROPPUTAIYA because of the high ratings, Bridgestone has developed a firestorm
Focusing on the
● maximum output: 520 ps (standard car +40 ps, PAWAUEITORESHIO 3.15/ps)
● maximum torque: 61.0 kgm/3200 ~ 5200rpm (standard car +1.0 kgm)
● boost pressure: 0.85 bar (standard car +0.1 bar)
● vehicle weight 1640kg (standard car-100kg)
● 4 / 8 NYURU informally with a record of 7 minutes, 25 seconds (personal Injury Lawyersラ² Driving is Toshio Suzuki)
● titanium muffler likely to hire
● 13,000,000 yen
● 30 units per month.

…tlumaczenie z japonskiego wiec moze troche nazwy dziwne 😉


0 Responses to “gtr35 spec v dane”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


JDM-Option

Czerwiec 2008
Pon T Śr T Pt S S
« Maj   Lip »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Archiwum


%d bloggers like this: